Първоначално публикувано от tonov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ще ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Comment
-
Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщениеЩе ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...
За да си най-спокоен си направи една диагностика, да видиш дали показанията за темп. на таблото и еку-то съвпадат и дали при 92 градуса ще ти се включи перката и ако всичко е точно си свиркаш146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщениеЩе ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...
С тая комбинация се "цели",както са ме уверявали,да охлажда по-добре,но единственото,което прави е да няма температурна стабилност и блока или ризите,да се свиват и разпускат постоянно.При тоя тормоз,на мотора му се взима здравенцето много бързо!
Мърдането с 2-3 градуса не е толкова важно и си е нормално,но 10.....На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Благодаря за отговора - точно така е. Термостата е отворен напълно на 83 градуса (плюс\минус 2) видях го, на него си пише. ЕКУ-то включва на 92 градуса. В рамките на тези 80-90 се "клати" и температурата. И от тук нататък виждам 2 начина да се оправи положението - първи (много елегантен, но скъп отвсякъде) - ремап на ЕКУ-то, за да включва на 85 градуса перката. Втория - да се търси термостат с температура на пълно отваряне 90 градуса. Може и да има тъкъв - всички фиати и ланчи са с такъв....sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Comment
-
Само едно уточнение на 1.4 ТС НЕ съм виждал вариянт при който перката да се командва от датчик на радиатора0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщениеБлагодаря за отговора - точно така е. Термостата е отворен напълно на 83 градуса (плюс\минус 2) видях го, на него си пише. ЕКУ-то включва на 92 градуса. В рамките на тези 80-90 се "клати" и температурата. И от тук нататък виждам 2 начина да се оправи положението - първи (много елегантен, но скъп отвсякъде) - ремап на ЕКУ-то, за да включва на 85 градуса перката. Втория - да се търси термостат с температура на пълно отваряне 90 градуса. Може и да има тъкъв - всички фиати и ланчи са с такъв....
1. Термостата отваря големия кръг;
2. Алгоритъма на компютъра е да управлява по 1 начин докато не е загряла и да я щади(загряващ режим) и след, като мине градусите да минава на друг режим (нормален) управление;
Сега съм с друг термостат и тези превключвания вече ги няма.--------------------------------
Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98
Comment
-
Първоначално публикувано от bios_rage Покажи съобщениеХора имам един въпрос, който е малко кух.... Откъде да го е*а да си взема лепенки за колата, които да са от предна до задна гума?! Колко пари? (тоя е малко по-умен :P )In God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
-
Моята е 1.4 TS и на мен до скоро ми беше прее*ан термостата и немаше загряване ... взех най-евтиния термостат ( 67 лв. ) и сега за около 3 км. започва да духа топло и температурата не пада под 90 градуса в никакъв случейsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеМоята е 1.4 TS и на мен до скоро ми беше прее*ан термостата и немаше загряване ... взех най-евтиния термостат ( 67 лв. ) и сега за около 3 км. започва да духа топло и температурата не пада под 90 градуса в никакъв случей
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщениеА каква е точно разликата (освен в цената) между най-скъпия и най-евтиния термостат?sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеАми честно казано и на идея си нямам но предполагам единствената разлика ще е в качеството на изработка ... иначе вършат еднаква работа156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
OEM & Ventura Garage
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW
Comment
-
Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщениеРазликата е, че по-скъпия вероятно няма да те вкара в беля някъде и ще изкара някой друг километър повече...така или иначе, дали ще е 67 или 80лв, разлика няма....особенно при положение , че термостата е едно от слабите места на наще убавици
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщениеА каква е точно разликата (освен в цената) между най-скъпия и най-евтиния термостат?
- не знам каква е изработката на различните термостати, но моя беше 105лв. без датчик. и правя разлика само в цените с датчик или без... а каква марка беше - това вече не се сещам.
Comment
Comment