Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
    Не на всички. Някои от старите ТС-и са с термодатчик на радиатора. Затва питах по-горе.
    вярно че е така . съгласен съм.
    точка

    Comment


    • Ще ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
        Ще ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...
        Не че аз съм компетенция, както се вижда по-нагоре, но дали имаш този реостат можеш да видиш и сам. Мордохай ми беше написал преди няколко поста, че се намира върху корпуса на вентилатора, точно под гредата. Една шестостенна плочка, в която влизат две букси.
        За да си най-спокоен си направи една диагностика, да видиш дали показанията за темп. на таблото и еку-то съвпадат и дали при 92 градуса ще ти се включи перката и ако всичко е точно си свиркаш
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
          Ще ме извините за супер глупавия въпрос, но аз как да разбера дали съм с две степени (с реостат) или не. ВИН-а ми е в подписа. Колата съвсем се обърках от "старите" ли е, или от "новите" - нямам климатик, еку-то ми е в купето, а колата я купих с повреден (отворен) термостат Behr, смених(а) ми го с някакъв в сервиз, и от тогава на градско колата "клати" температурата м/у 80 и 90 градуса (това според уреда на таблото). Все съм на тръни ще включи ли, няма ли да включи...
          Това,че ти клати температурата е от една от най-разпространените тъпотии в стил:напъхай си го сам!Получава се,когато термостата е на 92 градуса,а термоидиотщината на радиатора е 78-80 градуса.
          С тая комбинация се "цели",както са ме уверявали,да охлажда по-добре,но единственото,което прави е да няма температурна стабилност и блока или ризите,да се свиват и разпускат постоянно.При тоя тормоз,на мотора му се взима здравенцето много бързо!
          Мърдането с 2-3 градуса не е толкова важно и си е нормално,но 10.....
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Благодаря за отговора - точно така е. Термостата е отворен напълно на 83 градуса (плюс\минус 2) видях го, на него си пише. ЕКУ-то включва на 92 градуса. В рамките на тези 80-90 се "клати" и температурата. И от тук нататък виждам 2 начина да се оправи положението - първи (много елегантен, но скъп отвсякъде) - ремап на ЕКУ-то, за да включва на 85 градуса перката. Втория - да се търси термостат с температура на пълно отваряне 90 градуса. Може и да има тъкъв - всички фиати и ланчи са с такъв....
            sigpic
            Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

            Comment


            • Само едно уточнение на 1.4 ТС НЕ съм виждал вариянт при който перката да се командва от датчик на радиатора
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Хора имам един въпрос, който е малко кух.... Откъде да го е*а да си взема лепенки за колата, които да са от предна до задна гума?! Колко пари? (тоя е малко по-умен :P )
                Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                Comment


                • Първоначално публикувано от serafim Покажи съобщение
                  Благодаря за отговора - точно така е. Термостата е отворен напълно на 83 градуса (плюс\минус 2) видях го, на него си пише. ЕКУ-то включва на 92 градуса. В рамките на тези 80-90 се "клати" и температурата. И от тук нататък виждам 2 начина да се оправи положението - първи (много елегантен, но скъп отвсякъде) - ремап на ЕКУ-то, за да включва на 85 градуса перката. Втория - да се търси термостат с температура на пълно отваряне 90 градуса. Може и да има тъкъв - всички фиати и ланчи са с такъв....
                  Не е ли нормално термостата да отваря големия кръг на около 80°C? Едно време мойта, като беше нова (нов внос с перфектен термостат Бехр, на който не помня да пишеше температура) като тръгнеш нанякъде и нещо я пазеше от издевателства и не вървеше хич за около 10 минутки. След това изведнъж на горе долу тая температура(75-80градуса Целзий) за 1 секунда все едно някой я развързваше и започваше да върви, като откачена. Теорийте бяха:
                  1. Термостата отваря големия кръг;
                  2. Алгоритъма на компютъра е да управлява по 1 начин докато не е загряла и да я щади(загряващ режим) и след, като мине градусите да минава на друг режим (нормален) управление;
                  Сега съм с друг термостат и тези превключвания вече ги няма.
                  --------------------------------
                  Алфа Ромео 146 1.6 Т.Спарк '98

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от bios_rage Покажи съобщение
                    Хора имам един въпрос, който е малко кух.... Откъде да го е*а да си взема лепенки за колата, които да са от предна до задна гума?! Колко пари? (тоя е малко по-умен :P )
                    Еми не знам да го е*а какви точно лепенки ти са се приискали ама по принцип ги продават по т.нар "тунинг магазини" които вече са доста из София(понеже гледам че си от там). цените варират от 10 до 80 лева, според зависи от качеството на изработка и големината на лепенката
                    In God we trust, all others pay cash.
                    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                    Comment


                    • Моята е 1.4 TS и на мен до скоро ми беше прее*ан термостата и немаше загряване ... взех най-евтиния термостат ( 67 лв. ) и сега за около 3 км. започва да духа топло и температурата не пада под 90 градуса в никакъв случей
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                        Моята е 1.4 TS и на мен до скоро ми беше прее*ан термостата и немаше загряване ... взех най-евтиния термостат ( 67 лв. ) и сега за около 3 км. започва да духа топло и температурата не пада под 90 градуса в никакъв случей
                        А каква е точно разликата (освен в цената) между най-скъпия и най-евтиния термостат?
                        sigpic
                        146 1.9 JTD, 99'

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщение
                          А каква е точно разликата (освен в цената) между най-скъпия и най-евтиния термостат?
                          Ами честно казано и на идея си нямам но предполагам единствената разлика ще е в качеството на изработка ... иначе вършат еднаква работа
                          sigpic
                          33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                          Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
                            Ами честно казано и на идея си нямам но предполагам единствената разлика ще е в качеството на изработка ... иначе вършат еднаква работа
                            Разликата е, че по-скъпия вероятно няма да те вкара в беля някъде и ще изкара някой друг километър повече...така или иначе, дали ще е 67 или 80лв, разлика няма....
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                              Разликата е, че по-скъпия вероятно няма да те вкара в беля някъде и ще изкара някой друг километър повече...така или иначе, дали ще е 67 или 80лв, разлика няма....
                              за убавия ми искаха 95лв да ги еВа ... за километрите си прав особенно при положение , че термостата е едно от слабите места на наще убавици
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от alfa_erazor Покажи съобщение
                                А каква е точно разликата (освен в цената) между най-скъпия и най-евтиния термостат?
                                ти нали имаше проблем с термостата преди месец? не си ли го сменил още?
                                - не знам каква е изработката на различните термостати, но моя беше 105лв. без датчик. и правя разлика само в цените с датчик или без... а каква марка беше - това вече не се сещам.

                                sigpic
                                Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                                http://caralyze.bg/user-car/12/42

                                Comment

                                Working...
                                X